zaterdag 13 juli 2013

Nachtelijk shoppen

Gisteravond was het nachtmarkt hier in de buurt en samen met een vriendin ging ik op jacht naar leuke spulletjes. Naast alle (standaard) kleding, riemen, zonnebrillen en pluche kefhondjes stond er ook weer de kraam met kralen. Daar werden wij héél blij van :) en we hebben zeker een uur bij die kraam gestaan zo ongeveer, hihi... Mijn vriendin zocht vooral kralen voor haar mooie mozaïekwerkjes en ik voor leuke sieraden. We zijn allebei gelukkig goed geslaagd.

Mooie kralen
 
Ook vonden we nog zakjes met glaskralen bij een andere kraam en nog hele schattige oorbelletjes.
 
Glaskralen met bloemetjes

Te schattig om te laten hangen op de markt
 
Afgelopen week had ik in een winkel nog hele leuke gympies gezien, maar kon ze toen niet meenemen. Vandaag ben ik daarom nog maar even teruggegaan om te kijken of ze er nog waren. Ik had geluk en heb ze gelijk uit het rek gehaald, ik ben er helemaal blij mee :)
 
Leuke, vrolijke gympies
 

Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Leuke dingen!

    Groetjes Linda

    Neem je ook een keer een kijkje op mijn blog?

    Www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg dat nachtshoppen, weer eens wat anders. pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaaaaah je gympen zijn tof !
    En de kralen ook natuurlijk, bijzonder hoor een nachtelijke markt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Syl, ik was erg blij dat die gympen er nog waren in mijn maat (bij Wieb voor € 9,-) Ze noemen het nachtmarkt, maar het is eigenlijk 's avonds van 19.00u tot 24.00u of zoiets. Het is wel gezellig altijd.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.