donderdag 11 juli 2013

Naar de markt en naar de stort

Van de week heb ik hier en daar eens het één en ander opgeruimd en zo kon ik vandaag met een volle auto naar de stort. Heerlijk vind ik dat (hoe raar is dàt...?), lekker die zooi in die containers smijten en dan weer wegrijden met een lege auto. Zó fijn als er weer een hoop troep weg is, daar word ik eigenlijk best wel blij van, hahaha... Waar ik ook blij van word is stofjes kopen op de markt. Ik wilde nog een leuk stofje kopen voor mijn kussenhoes projectje omdat ik tussen mijn bonte verzameling stoffen in mijn naaikamer toch niet echt het juiste stofje kon vinden. Ik zocht naar iets met neonroze, maar dat vond ik niet... Wel een hoop andere leuke stofjes natuurlijk :S Terwijl ik aan het graaien was tussen al die leuke lapjes op de markt, hoorde ik ineens een stem naast mij zeggen: "Niet teveel kopen hè!" Haha...was een ex collega van mij die ook gek is op mooie stofjes, en zo stonden we samen te graaien en we kwamen al snel tot de conclusie dat het toch wel een heel vervelende marktkraam is...... Zeker vandaag omdat de stoffen ook nog eens in de aanbieding waren! Dus kwam ik weer met een tas vol thuis en heb ik ook nog een leuk stofje voor mijn projectje gevonden (ook al is het geen neon). Weer lekker goed geslaagd. Helaas slaagde ik bij de Wibra niet, ik heb nog een bolletje neonroze garen nodig, maar die waren op. Nu moet ik vanmiddag nog even naar een andere plaats en daar zit ook een Wieb, dus ik hoop dat ze daar nog wèl hebben. We zullen zien.

Weer een hoop leuke stofjes

Met vrolijke bloemetjes
 
P.S: Nog 1 week en dan ga ik namen uit de hoge hoed trekken voor mijn eerste Give Away! Dus als je nog mee wilt doen kan dat tot 18 juli!
 
 


Follow on Bloglovin




4 opmerkingen:

  1. Ik lig gevloerd op de bank. Heb de hele dag de zolder geruimd en zakken en dozen naar de kringloop en afval gebracht. Maar het is inderdaad wel heerlijk om zo op te ruimen. Benieuwd wat je allemaalmgaat maken met je leuke stofjes. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moe maar voldaan dus ;) Ik moest het allemaal wel een beetje rustig aan doen vandaag, want gisteren heb ik iets te zwaar getild of een rare beweging gemaakt en heb daardoor een beetje last van mijn rug. Die stoffen ga ik denk ik gebruiken voor patckwork en/of tassen. En 1tje is voor mijn kussen-projectje.

      Verwijderen
  2. Heerlijk zo'n marktkraam! en een leeg huis dat dan weer met stofjes gevuld kan worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.