dinsdag 16 juli 2013

Naar de dierenarts

Vandaag ben ik met mijn lieve kat naar de dierenarts geweest omdat haar vacht er niet mooi uitziet en ze ook een beetje begon te stinken. En soms plaste ze naast de bak. Ik had al wat gezocht op google en daar vond ik dat het wel eens nierproblemen kon zijn. Zeker bij oudere katten komt dat wel voor en ze is inmiddels 14 jaar oud. De dierenarts vermoedde ook nierproblemen en heeft haar vanmiddag daar gehouden om bloedonderzoek te doen. Daaruit kwam naar voren dat het vermoeden dus waarheid is. Ze heeft bij de DA infuus gehad om vocht aan te vullen en te spoelen en vanavond mocht ik haar ophalen. Ze krijgt vanaf nu speciaal voer en spul om de gifstoffen niet op te laten hopen. Eenmaal thuis wilde ze gelijk eten, maar ze moet even wennen aan het nieuwe voer. Verder is ze gewoon actief en ik denk dat het wel goed komt met haar. Ze heeft nu wel een kale plek in haar nek. hihi...

Weer fijn thuis, mèt kale plek...


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. Ach gut, ik hoop voor jullie en haar dat ze snel zal opknappen met die voeding. het is een bekend probleem bij de wat oudere dames. Ze heeft een lekker koppie ondanks de kale plek hoor! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Pascale, het is zo'n lief beestje. Ze wil altijd bij mij in de buurt zitten en loopt ook vaak met mij mee. Nu ligt ze lekker op de bank. Ik begreep ook van de DA dat het best vaak voorkomt bij oudere katten. Ik hoop ook dat de voeding helpt. Moet alleen een manier gaan vinden om ze apart te laten eten, want Goofy heeft weer ander dieetvoer... En ze zijn gewend dat er altijd brokjes staan.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.