vrijdag 19 juli 2013

Kringlopen en uitslag give away

Eigenlijk stond het voor gisteren op het programma, de uitslag bekend maken van mijn eerste give away... Maar ik ben gisteren de hele dag op stap geweest met een vriendin en toen ik thuis kwam was het al donker en dat maakt fotograferen niet echt makkelijker. Ook was ik wel een beetje te moe om mijn hoge hoed nog voor de dag te halen. Mijn goede vriendin en ik hadden afgesproken om een hele dag te gaan kringlopen en dat hebben we dus ook gedaan. Heel leuk om samen zoveel mogelijk kringloopwinkels af te gaan. Ik had een hele route uitgestippeld met tijden erbij en openingstijden enzo. Bij de eerste winkel ging het al mis... die was gesloten... ik had niet goed gekeken naar de openingsdagen. De tweede ging in eerste instantie ook mis omdat we daar een uur te vroeg waren... Toen zijn we eerst maar naar de markt en een kledingzaak geweest en daar hebben we onze eerste leuke aankopen gedaan. Daarna toch naar de tweede kringloopwinkel geweest en mijn vriendin is daar goed geslaagd, een leuk kussen, een spiegel en een mooie vaas om crea mee te doen. Toen hebben we thuis even lekker gelunched met stokbrood en verse aardbeien. Na de lunch weer gezellig op pad naar de kringloopwinkels, in winkel 3 en 4 zijn we allebei leuk geslaagd. Ik heb vooral leuke stofjes gevonden, in de vorm van overhemden en beddengoed, een prachtige lampenkap, vrolijke blikjes, een bak vol naaigerei en nog wat haakgaren. En mijn vriendin had leuke vaasjes, een juskom, materiaal om te mozaïeken en chique waxinelichthouders.

Mijn prachtige lampenkap

Leuk beddengoed waar de schaar in kan

Leuke overhemden waar de schaar in kan

Een bak vol naaigerei

Vrolijk blikje nr. 1

Vrolijk blikje nr. 2

Er stond hierna nog 1 kringloopwinkel op het programma, maar daar aangekomen ging net de deur voor onze neus op slot... Een half uur te vroeg dus! Dat was een beetje jammer, maar al met al zijn we toch goed geslaagd en was dit dagje zeker voor herhaling vatbaar. We gingen toch met een gevulde auto terug naar huis waar we lekker hebben gegeten in de tuin. Natuurlijk hebben we nog na zitten kletsen en elkaars creatieve uitspatting bewonderd. Na zo'n lange dag was het dus niet meer gelukt om de give away te verloten. Daarom heb ik vanmorgen mijn hoge hoed tevoorschijn getoverd en de lootjes getrokken.

De mooie hoge hoed...
 
...met de lootjes
 
En dit zijn de winnaressen:
 
Pakje 1, het mens-erger-je-niet-spel gaat naar: Linda van Creasnuf
 
Pakje 1 voor Linda

Pakje 2, de sjablonen gaat naar: Marieke van Mamarieke

Pakje 2 voor Marieke
 
Gefeliciteerd meiden, ik wens jullie veel plezier met jullie pakketjes. Aan Marieke: jouw adres heb ik nog van de lapswap, dus ik zal de sjablonen z.s.m. jouw kant opsturen. Aan Linda: van jou wil ik wel graag een adres waar ik dan z.s.m. het spel heen kan sturen, je kunt mailen naar lifestylemarion [at] zeelandnet [punt] nl
Ik vond het leuk om deze eerste give away te organiseren en ik wil alle andere deelneemsters bedanken voor het meedoen. Dit was zeker niet mijn laatste give away, dus hopelijk hebben jullie de volgende keer meer geluk ;)
Bedankt allemaal!
 
P.S: die prachtige lampenkap die ik heb gescoord vind ik natuurlijk helemaal niet prachtig, hihi... Maar het frame, daar kan ik wel wat mee! Als mijn idee lukt zijn jullie natuurlijk de eerste die het te zien krijgen ;)
 
Dat ziet er al beter uit en wordt heel mooi (hoop ik).
 

Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gevonden!!! Echt super leuk dat ik heb gewonnen!!!! Ik ga een mailtje sturen hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Linda, ben ook blij met mijn aankopen. De envelop is klaar en gaat zo met de post mee. Ik hoop dat het goed aankomt. Veel plezier ermee en een fijne vakantie!

      Verwijderen
  2. Wat een schatten heb je gevonden zeg en wat leuk dat ik gewonnen heb :)!! De allereerste give away voor jou en de aller eerste keer dat ik gewonnen heb... wow :). Ik ga bij de brievenbus zitten wachten :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marieke, was een erg leuke dag gisteren en allebei goed geslaagd. De envelop ligt klaar en gaat zo op de bus. Ik heb je verzoekje (via de mail) nog even creatief op de envelop verwerkt, ik hoop dat ze het leuk vinden en dat het goed aankomt bij jullie. Veel plezier ermee.

      Verwijderen
    2. Nou het mega dikke pakket is super goed aangekomen! De knullen zijn er erg blij mee.... en stonden te glunderen toen zij eens post kregen! :)Tx daarvoor! http://mamarieke.blogspot.nl/2013/07/give-away-gewonnen.html

      Verwijderen
    3. Leuk dat je eerst gewonnen give away zo in de smaak valt. En bedankt dat je er een logje aan hebt besteed met foto's, erg leuk!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.