donderdag 20 juni 2013

Vordering haakprojectje

Van de week ben ik dus opnieuw begonnen met mijn haakprojectje en het gaat nu een stuk beter. Ik vind zelf dat het wel leuk wordt. Ik haak elke dag een stukje en de ene keer zit ik op de bank voor de TV en de andere keer zit ik heerlijk in het zonnetje in de tuin. Heel handig dat het zo makkelijk overal te doen is :)

Vordering van mijn haakprojectje

Vrolijke kleurtjes

Nu ben ik bezig met roze en na roze begin ik weer met rood. Ik ga vanmiddag nog even wat bollen erbij halen omdat ik misschien niet genoeg heb en volgens mij zijn bij de Boekenvoordeel de bollen nu voor € 1,29 per stuk, dus dat is mooi (als ik het goed gezien heb).

Toen ik van de week in de tuin zat te haken kreeg ik nog visite ook, heel gezellig ;)

Een jonge merel op de muur

Die ging er maar 'ns op het gemakje bij zitten

"Wat ben jij aan het doen?"


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.