donderdag 20 juni 2013

Stof van de markt

Vanmiddag ging ik voor mijn haakprojectje nog wat nieuwe bollen garen halen. En wat die aanbieding betreft, ik had niet goed gekeken. Dat geldt niet voor alle bollen, er zijn verschillende prijzen voor verschillende bollen. Maar onderweg liep ik over (een overvolle) markt en ik kon het natuurlijk niet laten om even bij de stoffenkraam te snuffelen. Ik ben nog best streng geweest voor mezelf (ik zou die hele kraam wel leeg willen kopen....) en kwam met vier leuke lapjes thuis.

Allemaal vrolijke bloemetjes

En een leuk streepje
 
Op de weg naar huis zag ik zomaar een prei midden op straat liggen :P en die zag er nog goed uit, dus die ligt nu in mijn koelkast! Dat wordt waarschijnlijk een preischoteltje met lamsgehakt en brie van de week :)
 
Zomaar op straat "gedumpt"
 

Follow on Bloglovin




4 opmerkingen:

  1. haha de boodschappen liggen voor het oprapen! Ben benieuwd wat je van je leuke stofjes gaat maken. pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik moest ook erg lachen om die arme prei op straat, maar daar ga ik van de week goed voor zorgen... Ik weet nog niet helemaal zeker wat ik van die lapjes ga maken.

      Verwijderen
  2. Arme prei,
    was hij eens rebels geweest
    en uit de boodschappenmand ontsnapt
    en nu ligt hij vanavond bij Marion zij aan zij met het lamsgehakt.

    En stoffen,
    zij roepen ook de hele tijd op mij;
    koop mij, kijk hoe mooi ik ben,
    mijn stoffenkast puilt uit,
    ik heb me voorgenomen deze week aan een zomerquilt te gaan naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja rebelse prei...LOL! Die roepende stofjes, da's best vervelend eigenlijk, moet je ze weer kopen enzo en in die veel te volle kast proppen, hahahaa... :P Ben benieuwd naar je zomerquilt, ik hoop dat het goed lukt nu je herstellende bent.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.