woensdag 12 juni 2013

Paperswap op de mat en "Zwarte Piet" via de schoorsteen

Vandaag begon met verrassingen. Toen ik beneden kwam vanmorgen lagen er wat spullen op de grond en had ik ineens 3 huisdieren.... Naast mijn 2 katten vloog er dus nog een kauwtje rond...
Nou heb ik al enige jaren een stelletje kauwtjes in 1 van mijn schoorstenen (en daar ben ik niet zo blij mee). Dit jaar hebben ze jonkies voortgebracht en die zijn nu uitgevlogen.. Ik weet niet hoeveel het er zijn, maar er was er dus eentje via mijn andere schoorsteen in de woonkamer terecht gekomen. Een soort "Zwarte Piet" dus.... Ik heb toen gelijk de achterdeur open gezet en mijn raam verder open gedaan. Het kauwtje vloog eerst nog naar boven, maar later vloog ie via het raam weer naar buiten omdat ze buiten om 'm zaten te krijsen. Ik heb nog wel snel wat foto's kunnen maken, maar die zijn wel van slechte kwaliteit omdat het snel moest (hij zat niet echt stil). 

"Zwarte Piet"
 
De omgevallen plant heeft het overleefd en voor de rest heb ik ook geen schade, moet alleen wat poepjes weghalen hier en daar ;)
 
Gelukkig kreeg ik ook nog echte cadeautjes vandaag en die kwamen gewoon via de brievenbus.
Terwijl ik bezig was die kauw mijn huis uit te krijgen, gooide de postbode een dikke envelop op mijn mat met daarin de pakketjes van de *Paper*Crafty*Happy*Swap* van Studio Zakka.
Wat een mooie dingen zaten daar in :) Ik ben er helemaal blij mee!
Ik heb een pakje ontvangen van Ook nu en dan en van Gewoon Elise, bedankt meiden voor de leuke pakketjes en Rosalie heel erg bedankt voor het organiseren.
 
Deze kreeg ik van Ook nu en dan
 
En deze kreeg ik van Gewoon Elise
 
Zelf heb ik natuurlijk ook pakketjes samengesteld en toen ik mijn kast indook leek het mij wel leuk om pakketjes te maken op kleur. Het werd een roze en een blauw pakketje. Ik hoop dat degene (en ik ben heel benieuwd wie) die "mijn" pakketjes heeft ontvangen van deze kleurtjes houdt. Ik wens jullie in ieder geval veel knutselplezier met deze pakketjes :)

Het roze pakketje

En het blauwe pakketje
 
 

Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Geen dank. Ik ben jou ook gaan volgen. Even bijhouden hoe het met je haak-ervaringen gaat.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Mieke, ik ben ook benieuwd naar jouw haakervaringen :)

      Verwijderen
  2. Fijn dat alles goed is aangekomen en dat je er blij mee bent! Bedankt voor het meedoen!

    Lieve groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het hartstikke leuk en ik heb graag meegedaan.

      Verwijderen
  3. Leuk dat je ook een pakketje van mij hebt ontvangen, veel plezier ermee!!

    Ik moet nog anderhalve week wachten, dan liggen hopelijk mijn pakketjes op de mat!! ben heel nieuwsgierig hihi!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohw, voor jou blijft het nog ff spannend dus. Ik ga zeker leuke dingen met het pakje doen, maar sommige dingen hang ik ook gewoon lekker aan de muur hier ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.