donderdag 27 juni 2013

Mijn eerste Give Away

Ik heb er al vele voorbij zien komen en ik heb aan aantal meegedaan, maar nu is het tijd dat ik ook eens wat weg ga geven.
Dus hier is mijn eerste Give Away!

Om mee te doen hoef je alleen maar:
- Volger te worden (of blijven) van mijn blog.
- Een berichtje achter te laten onder deze post met daarin de voorkeur voor nr. 1 of nr. 2
- Meedoen kan tot 18 juli, dan ga ik twee namen uit de hoge hoed trekken.
- Een linkje plaatsen op je eigen site hoeft niet, maar mag natuurlijk altijd ;)

NR.1. Een mens erger je niet spel met leuke figuurtjes.


 
NR.2. Verschillende sjablonen (o.a. dieren, kerst, circus)






Follow on Bloglovin




18 opmerkingen:

  1. Wauw!! Super leuk!! Ik wil graag meedoen!
    En dan ga ik voor give away nummer 1. Erg leuk, vooral de poppetjes!!

    De datum staat op 18 juni, moet 18 juli zijn denk ik.... of niet??

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohw hahaha... jah dat moet 18 juli zijn, hahaha...valt ook niet mee een eerste Give Away organiseren LOL! Ga het gelijk even aanpassen, dank je ;)

      Verwijderen
  2. Ik doe ook graag mee en ga dan voor nummer 2, ik vind sjablonen altijd erg leuk!!!

    Ik plaats een linkje op mijn blog!!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd helemaal niet zo van mens-erger-je-niet, maar met die poppetjes denk ik dat het toch wel een feestje word om dit spel met kleine pollewop te spelen ;) Ik waag dus graag een kans voor je leuke eerste give away.

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. ik zal een linkje voor je op mijn blog zetten op de give away pagina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dit is wel een heel originele versie hè van mens erger je niet. Deze kwam ik tegen op de rommelmarkt tijdens Koninginnedag en wist gelijk dat dit een give away zou worden. Leuk dus dat je meedoet en bedankt voor het linkje.

      Verwijderen
  4. Dag Marion,

    Dit is een hele leuke giveaway maar ik ga een keertje overslaan.
    Toevallig heb ik net vandaag de kamer van de zoon die ondertussen al een jaar niet meer thuis woont, helemaal schoongemaakt en ik ben enorm verschrokken van de hoeveelheid gezelschapsspellen die hij doorheen de jaren heeft verzameld. Ik heb een hele reeks op zolder gezet en dat voelde werkelijk goed, dus ga ik er zeker geen nieuwe bijvragen.
    Maar ik zie wel de bijtjes heel graag.

    Bedankt om me de datumfout van mijn giveaway te melden.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, als er al zoveel spellen op zolder zijn beland dan snap ik dat je er geen meer bij wilt hebben ;) Graag gedaan wat betreft die datum, maar (zoals je kunt lezen bij de eerste reactie) had ik het zelf ook fout gedaan, hihi... :P

      Verwijderen
  5. Whaaaaaaaaaa helemaal gemist dit, maar ik doe graag mee hoor, voor nummer 1 hoe kan het ook anders met mijn tic haha. En bovendien... ben ik jarig op 18 juli, mooie datum dus hihi! Liefs van Syl
    Reclame doe ik natuurlijk ook even.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet en wie weet win je dit leuke spel ook nog op je verjaardag ;) Bedankt voor de reclame.

      Verwijderen
  6. Leuk! Ik doe graag mee en ga je volgen ik ga voor nummer 1 !

    Gr. Linda

    Neem je ook een keer een kijkje op mijn blog?
    Www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Linda, dat je mij nu volgt en meedoet met mijn give away. Ik ga zeker eens rondsnuffelen op jouw blog.

      Verwijderen
  7. Wat een super spel! Hele lieve figuurtjes :) Word je blij ban... maar toch ga ik voor de sjablonen aangezien er hier wel 5 varianten al van mens-erger-je-niet in huis zijn. Dus graag voor nummer 2
    Ik zie dat ik niet eens volger ben van jouw blog.... ga nog steeds via mijn lijstje van de lapjesswap op bezoek bij jou en anderen..... dus vanaf nu officiele volger :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet en nu officiëel volger bent ;)

      Verwijderen
  8. Ik ben ook al volger van je blog, wat een leuke give away. Ik waag graag een kansje voor de sjablonen, die vind ik echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet. Ik volg jouw leuke blog nu ook :)

      Verwijderen
  9. helaas, te laat :-) maar ze zijn we superleuk!! vel succes met je blog en ik kom je gewoon gezellig volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig dat je mij toch komt volgen ;) Er komt nog wel een keer een andere give away hoor, want het is wel leuk om te doen.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.