donderdag 13 juni 2013

Haakprojectje

Nu ik aan het haken ben geslagen vind ik op internet veel leuke dingen die ik wel wil maken. Ik heb dan ook op Pinterest een board aangemaakt met hele leuke projecten. Deze kwam ik tegen bij Attic24 en dat leek mij wel wat om te maken. Dus ik begon vol goede moed en ging eigenlijk best lekker. Maar na een paar toeren trok mijn hele werk krom :( Nu heb ik een grotere haaknaald gekocht voor de eerste twee toeren en begin ik opnieuw. Ik hoop dat het nu mooier wordt. In de winkel waar ik de haaknaald kocht lagen ook nog leuke bolletjes, die ik natuurlijk niet kon weerstaan. En in een andere winkel vond ik nog neon kleurtjes, hihi...

Nu heb ik echt heel veel kleurtjes

Zelfs neon :)
 
Nu wordt het tijd om maar eens aan de slag te gaan met al die bollen, dus ik ga weer opnieuw beginnen met het leuke haakproject!


Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Dat gaat heeeeeeeeeeeeelemaal leuk worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het nu wel goed lukt denk ik ook dat het heel leuk wordt. Ik wil 'm nu maken in regenboogkleuren.

      Verwijderen
  2. Owww dat neon is gaaaaf!!!! Komt dat bij de Wibra vandaan toevallig? Hoorde ik nl meer mensen over. Zit hier jammer genoeg niet in de buurt. Echt heel leuke kleurtjes!!!

    Bedankt voor je supertoffe paper-swap. Ik ben er heeeeel blij mee (en mijn dochters ook LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat neon komt idd van Wibra. En ik liep er toevallig tegenaan. Fijn dat je blij bent met "mijn" roze paperswap setje. Veel knutselplezier ermee.

      Verwijderen
  3. Ik zie trouwens dat jij ook Zeeuwse bent. Jij weet inmiddels natuurlijk al wel waar ik woon, maar nu ben ik ook wel benieuwd waar jij ergens woont? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan alleen uit je mailadres opmaken dat je ook in het zonnige Zeeland woont ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.