dinsdag 11 juni 2013

De smaak te pakken

Nou, ik heb de smaak te pakken hoor! Haken is echt leuk om te doen. Ik ben elke dag bezig met oefenen en leuke projectjes zoeken op internet. Daarom heb ik vandaag een hele berg garen gekocht zodat ik nu leuke kan dingen kan gaan maken.

Vrolijke kleurtjes

En nog meer leuke kleurtjes
 
Ook ben ik nog even bij de kringloop geweest, want ik was toch in de buurt. Hier scoorde ik een leuk theepotje voor mijn "verzameling" en een schattig vogeltje.
 
Leuk theepotje

Schattig vogeltje
 

Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Veel vrolijk haakplezier!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen die bolletjes zijn al leuk om in je huis te hebben. pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha... ja, je wordt wel vrolijk van die kleurtjes :)

      Verwijderen
  3. Misschien kan je nog wat ideetjes opdoen van mijn Pinterest Haak board: http://pinterest.com/kloske/diy-tutorials-chrochet-haken/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jos, ik zal je board eens goed bekijken, ik volg je toch al op Pinterest.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.