zaterdag 11 mei 2013

Leuke kleurtjes en motiefjes

Vandaag ben ik even bij de drogist geweest om wat spul te halen omdat ik al heel de week niet echt lekker ben (snotverkouden enzo) en om wat inspiratie op te doen voor de setjes voor de paperswap ben ik op de terugweg bij wat winkels binnen gaan kijken. Bij de Boekenvoordeel kwam ik nog een paar leuke stofjes tegen op de knutselafdeling en die kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Setje rood

Setje bruin

Setje paars
 
Ze hebben daar zulke leuke knutseldingen en alles is op kleur in het schap. Nou is rood eigenlijk niet mijn meest favoriete kleur, maar ik vind deze motiefjes zo leuk. En ik had gelijk genoeg inspiratie om setjes voor de paperswap te maken. Die liggen nu dus ook al klaar. Nou moet ik het alleen nog even wegen, want het zou me niks verbazen als het te zwaar is (ik hoop het niet). Dan kan ik het leuk verpakken en opsturen. Fijne zondag allemaal!


Follow on Bloglovin




8 opmerkingen:

  1. Haha, goed bezig! Mooie lapjes, wat grappig dat die bij een boekenwinkel te koop zijn :)

    Beterschap met het snotteren!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha..ja, het was goed weer om gelijk de setjes maar samen te stellen. Ik weet niet of je die winkel kent, maar ze hebben veel winkels en een online winkel: http://www.boekenvoordeel.nl/hobby.html Onderaan de site kun je zoeken op winkels in de buurt. Echt de moeite om eens te kijken, ze hebben echt leuk knutselspul en ook leuke hobby- en kookboeken enzo.

      Verwijderen
  2. Ja, dat klopt, leuke stofjes ! Ik kon daar onlangs ook niet weerstaan aan de lintjes ! Tof en niet duur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is het nou net daar, tof en niet duur... :P Best een "gevaarlijke" winkel dus, zou alles wel willen kopen zo ongeveer... haha...

      Verwijderen
  3. Die boekenwinkel heeft maar leuke spulletjes! pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, ja de boekenvoordeel hebben we hier ook, ik ga maar niet te vaak naar binnen ;-)
    Leuke lapjes heb je gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel zo verstandig om niet te vaak naar binnen te gaan... Je zou zo in je eentje de economie weer opgang helpen als je daar te vaak naar binnen loopt ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.