dinsdag 7 mei 2013

Lapjes, lapjes en nog meer lapjes

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.... Yeah!! Ik heb dit weekend leuke stofjes en tafelzeil besteld en vandaag kreeg ik mijn pakjes binnen. Kan ik dus lekker aan de slag met mijn opdracht en andere leuke dingetjes maken.

Een leuk pakketje met groene strik
 
Met daarin leuk tafelzeil met uiltjes en met hertjes
 
En leuke stofjes in verschillende kleuren
 
Helemaal blij mee
 
Ook bestelde ik nog een ander pakketje met tafelzeil in vrolijke kleurtjes en motiefjes.
 
Leuk tafelzeil
 
Het tafelzeil met de wereldkaart erop heb ik ook in gewoon katoenen stof, dus dat is helemaal leuk.
Deze pakjes waren gelukkig nog optijd binnen voordat ik naar mijn werk moest. Maar er zou nog een envelop komen... En ik zag de postbode lopen toen ik naar mijn auto liep... Maar ik moest echt weg, dus ik kon niet teruglopen om 'm nog te onderscheppen...
Ik moest dus geduld hebben voor de envelop van de lapswap van Mamarieke en dat viel niet mee, haha...
Maar inmiddels heb ik de envelop open mogen maken en ik ben helemaal blij met de lapjes die Marieke mij heeft teruggestuurd.
Deze lapjes heb ik ontvangen:
 
De envelop met lieve groet van Marieke

Leuk groen/wit ruitje

Met een hele leuke verrassing erbij :)
 
Dit geruite lapje met knoopjes, bloemetjes, lintjes, rits en strikjes kreeg ik van Margrietha Stolk

Leuk lapje met rode roosjes, stipjes en strikjes
 
Dit leuke rood witte lapje kreeg ik van Crea Bea in spe

Schattig groen lapje met bloemetjes
 
Dit schattige lapje kreeg ik van Claudia (zonder blog).
 

En een leuk paars lapje met roze bloemen
 
Dit mooie paarse lapje kreeg ik van Jos

Wat een leuke lapjes bij elkaar :)

En ook nog een leuk presentje van Marieke!
 
Lieve meiden!! Bedankt voor alle leuke lapjes en alle leuke extra's die erbij zaten! Ik ben er heel erg blij mee en ga er zeker iets moois van maken! Als ik er iets van gemaakt heb zal ik er ook zeker over bloggen (dus als je mij volgt kom je het zeker een keer tegen). En bijzonder bedankt aan Marieke voor het organiseren van deze toffe lapswap.
 
Zelf heb ik natuurlijk ook lapjes op de bus gedaan, en dat zijn de volgende lapjes:
 
Mijn vier verstuurde lapjes

Van alles wat
 
Ik ben benieuwd wie mijn lapjes heeft ontvangen en wat er dan voor mooie creaties worden gemaakt. Veel creatief plezier met "mijn" lapjes.
 

Follow on Bloglovin




18 opmerkingen:

  1. Mooie lapjes. Zo leuk, lapjes geven altijd zoveel blijheid :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ik ben ook erg blij met alle aanwinsten van vandaag. Heb jij ook meegedaan met de lapswap van Mamarieke?

      Verwijderen
  2. wat leuk dat een van mijn lapjes bij jou terecht gekomen is, veel plezier ermee en ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat vind ik ook leuk. Ik denk dat ik er een tas of een kussen van ga maken want ik wil het zo min mogelijk verknippen zodat je het leuke patroon goed blijft zien.

      Verwijderen
    2. ik heb er nog meer van, mocht je tekort komen ;-) Kan je altijd nog wat extra's toesturen!

      Verwijderen
    3. Ohhww..dat vind ik lief, misschien maak ik daar wel gebruik van. Maar ik weet nu nog niet echt wat het gaat worden ;)

      Verwijderen
    4. je weet me te vinden, haha

      Verwijderen
  3. Geniet van je mooie lapjes! pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lappen heb je binnengekregen, óók van de lapswap. Ik laat mijn ontvangen lapjes straks zien, leuheuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook erg blij met alles wat ik binnen heb gekregen en ik ga ook lekker aan de slag de komende dagen. Ik kom straks even kijken wat jij hebt ontvangen, leuk hè die lapswap!

      Verwijderen
  5. Schitterende stofjes allemaal.
    De mooiste vind ik die met de hertjes en de wereldbol erop (ik heb iets met de wereld, pas een hele mooie plastic wereldbol gekocht met de dieren van alle continenten erin)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohw, dat is wel heel leuk een wereldbol met dieren erop. Ik heb dat tafelzeil gekocht omdat ik er ook al gewone stof van heb. En die hertjes vind ik ook erg leuk. Maar de rest ook natuurlijk en nu kan ik echt lekker aan de slag, heerlijk!
      P.S: Als je wilt kun je dan even je postadres naar mij mailen, wie weet valt er dan nog iets leuks op je mat met je verjaardag ;)

      Verwijderen
  6. Ik dus... ik heb een lapje van je ontvangen, erg leuk!
    Vind ik ook echt je hertjes en uiltjes tafelzeil wel super gaaf.... ga ik stiekem nog even verder neuzen. Liefs Maai

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohw, dat is leuk dat je een lapje van mij hebt. En ik ben ook erg blij met mijn tafelzeil, ik ben er al mee aan de slag gegaan. Leuk dat je mijn blog bezoekt en even rondsnuffelt, ik kom bij jou ook eens even kijken ;) Hopelijk tot ziens en veel creatief plezier met "mijn" lapje.

      Verwijderen
  7. ik zie dat je een lapje van mij ontvangen hebt LEUK
    ik heb m niet op 50 350 geknipt zoals je al gemerkt had want dan hield ik zo n raar stukje over en dacht dan kan beter de ontvanger m knippen misschien is er net een stukje meer nodig .

    veel plezier met de lapjes
    en ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat wij elkaar nu volgen. Ik ga zeker iets leuks van je lapje maken, al weet ik nu nog niet precies wat. Maar dat komt echt wel goed.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.