vrijdag 10 mei 2013

In opdracht

Ongeveer anderhalve maand geleden heb ik iemand een baby verschoonmatje cadeau gedaan. Ze heeft het nu dus al een poos gebruikt en het bevalt haar prima. Zo goed zelfs dat ze er nog één bij mij heeft besteld. Hoe leuk is dat! Deze keer kon ze zelf de kleuren bepalen en ze wilde bruin, roze (en/of ecru). Na lang speuren vond ik leuk tafelzeil en ben aan de slag gegaan. En dit is het eindresultaat:

Bruin met roze verschoonmatje

Detail op één van de zakjes

En zo kan hij in de tas
 
Vanmiddag ga ik 'm aan haar geven en ik hoop dat ze 'm leuk vindt.
Nu wil ik er nog meer gaan maken zodat ik ze in mijn webshop kan zetten.

UPDATE: Nou, ze zijn er erg blij mee en ze vinden de kleurtjes en motiefjes ook erg leuk! :D


Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Heel mooi en superleuk met die uiltjes ! Ze zal er vast en zeker blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn er heel blij mee, dat was een leuke opdracht!

      Verwijderen
  2. Het is dat we hier al uit de luiers zijn :-) Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ja, wie weet als je ooit nog een kraamcadeautje nodig hebt :)

      Verwijderen
  3. wat leuk als je anderen zo blij kunt maken met je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.