dinsdag 21 mei 2013

Haakles

Op verschillende blogs kom ik de leukste haakwerkjes tegen, de ene nog mooier dan de ander. Helaas zijn het maken van dat soort creaties niet voor mij weggelegd omdat ik niet kan haken. Maar daar komt nu misschien verandering in, want ik kwam via Zelfgemaakt van mij, voor jou terecht bij de blog van Made by nijn en zij geeft nu haakles op haar blog, hoe leuk is dat! :) Dus spulletjes bij elkaar gezocht en aan de slag. Wie weet kan ik ooit nog eens net zulke mooie creaties maken zoals ik ze tegenkom op andere leuke blogs. Heb je ook zin om mee te doen, kijk dan op de blog van Made by Nijn

Ik ben er klaar voor


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. het lijkt mij ook zo leuk om te doen. de haaknaalden heb ik al in huis, zelfs een haakboek, you tube filmpjes verzameld maar toch... Misschien maar eens gewoon naar een echte les toe gaan. pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben inmiddels al 6x opnieuw begonnen ofzo, maar ik zal het toch wel een keer onder de knie krijgen, ik denk dat het kwestie van veel oefenen is en volhouden.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.