woensdag 22 mei 2013

Bloemetjes buiten zetten

Gisteren was ik op visite bij een vriendin om gezellig samen te eten. Omdat zij de voortuin hebben veranderd maar deze nog erg kaal is, had ik plantjes gekocht voor wat opvulling als de tuin klaar is. En een beetje vrolijkheid met dit trieste weer is sowieso nooit weg. Voor mezelf heb ik ook gelijk wat leuke plantjes meegenomen, want mijn tuin kan ook wel wat kleur gebruiken.

Vrolijk geel
 
 Lekker knalroze
 
 Lieve leeuwebekjes
 
 Schattig wit met paars...
 
 ...en schattig paars met wit
 
Goofy vond het allemaal wel interessant
 
Omdat het vandaag droog was buiten heb ik nog een deel onkruid uit de tuin gehaald en heb ik gelijk mijn dakgoot schoongemaakt en wat dakpannen recht gelegd. Allemaal van die klusjes wat er nog niet van gekomen was.
 
Met het haken ben ik wel iets verder omdat ik nu snap hoe ik meerdere toeren kan maken, alleen haal ik het wel weer steeds uit omdat het toch niet echt lukt....
Maar ik houd vol en begin gewoon steeds opnieuw, het zal toch wel een keer goed lukken...
 
Oefening baart kunst, hoop ik...
 

Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.