dinsdag 7 mei 2013

Bevrijdingsfestival 2013

Wat was het prachtig weer tijdens het bevrijdingsfestival. Dat zal zeker meegewerkt hebben aan de goede sfeer dit jaar. Het was druk en ik heb ook dit jaar weer geholpen in een café van vrienden. Het was een lange dag van 16 uur, maar wel erg gezellig. Net als met Koninginnedag had ik eten gemaakt voor de crew zodat we goed konden eten op deze drukke dag. Deze keer had ik een hartige taart gemaakt en kleine tortilla's (cupcake formaat). Een lekker stevige maaltijd dus.

Heerlijke hartige taart
 
Een dag later was ik nog steeds moe (ook al had ik een goede nachtrust). Maar het was zulk mooi weer dat ik lekker even de stad in ben gegaan voor wat boodschappen en ik heb mezelf getrakteerd op een paar leuke shirts. Dat had ik wel verdiend vond ik zelf ;) Ik heb ook nog het café schoongemaakt, maar de rest van de dag heb ik heerlijk geslapen...
 
Leuk shirt
 
En nog een leuk shirt
 
Vandaag zit ik te wachten op postbodes en pakketbezorgers, want ik heb leuke stoffen besteld en Mamarieke heeft de lapjes van de lapswap verstuurd.
Leuk, leuk, leuk dus! Nu maar hopen dat ze er zijn voordat ik moet gaan werken vandaag.
 
Hebben jullie nog een leuke Bevrijdingsdag gehad?
 

Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.