maandag 29 april 2013

Waar kan ik tafelzeil kopen?

Nu heb ik even jullie hulp nodig. Ik heb een verzoek gekregen om weer een verschoonmatje te maken. Dat vind ik superleuk natuurlijk, maar ik heb niet zoveel tafelzeil in huis. Het zeil van de matjes die ik gemaakt heb kocht ik bij het Stoffenspektakel omdat ik de eerste keer mooi tafelzeil had dat helaas helemaal kapot scheurde. Daarom ben ik dus opzoek naar een (web)winkel die goed naaibaar tafelzeil verkoopt en waar ook veel keuze is. En dan het liefst niet te duur uiteraard ;) Waar kopen jullie tafelzeil om mee te naaien? Ik hoor graag jullie suggesties en ervaringen.

Deze kocht ik bij het Stoffenspektakel


Follow on Bloglovin




7 opmerkingen:

  1. www.tafelzeil.nl heeft veel keuze en ik vind het een goede service
    Groetjes
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb net gekeken, maar daar kun je niet kopen als particulier :(

      Verwijderen
    2. toch wel heb ik zelf al gedaan of was het tafelzeil.com?

      Verwijderen
    3. ja volgens mij was het tafelzeil.com!

      Verwijderen
    4. Ohw, haha...dan ga ik daar wel ff kijken ;)

      Verwijderen
  2. Sorry kan je hier niet mee helpen, ik lamineer mijn stofjes meestal zelf met lamifix. Misschien is dat ook een ideetje voor jou?

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goh, dat ken ik helemaal niet, maar bedankt voor de tip! Ik ga dat zeker een keer proberen :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.