dinsdag 2 april 2013

Voor jullie :)

Er zijn de laatste tijd weer wat volgers bij gekomen, welkom allemaal! Heel gezellig dat jullie er zijn. En voor iedereen die mij al wat langer volgen: gelukkig dat jullie er ook nog zijn ;) Zonder jullie zou het een erg saaie boel zijn hier, dus heb ik voor jullie een bedankje en een virtueel bloemetje.



Ik hoop jullie nog vaak terug te zien,  hier of op Facebook of op Pinterest.
En nieuwe volgers zijn natuurlijk altijd van harte welkom ;)


Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. hey!!!!
    Ik denk dat ik dacht dat ik je al volgde............oeps..nu wel hoor!!! Ik wil niks missen! fijne dag!!! christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nu zie ik je wel, welkom en veel plezier op mijn blog :)

      Verwijderen
  2. Bedankt voor het bedankje, de vrolijke bloemen en je gezellige blogberichtjes :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook bedankt voor je berichtjes op mijn blog. Altijd leuk om reacties te krijgen he? Lieve groet en op nog vele leuke blogs van je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Reacties zijn zeker leuk, en het lezen van andere blogs ook ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.