donderdag 11 april 2013

Vanalles en nog wat

Vandaag een drukke, maar leuke dag gehad. Ondanks het koude weer toch lekker naar de markt geweest en fijn wat boodschappen gedaan. Ook ben ik nog even bij mijn lieve omaatje langs geweest om wat dingetjes te brengen. Zij had zulke leuke plantjes staan, dat ik op de terugweg naar huis ook even langs de bloemenstal ben gelopen.

Mooi plantje
 
Op diezelfde route ligt natuurlijk weer een kringloopwinkel *zucht* en ook daar ben ik nog even binnen gelopen ;) Ik vond er deze keer een stomme ketting, maar wel met leuke houten kralen (dat wordt slopen dus, hihi..) en leuke kleine knijpertjes met figuurtjes erop, nog een set veters (handig als koord) en ik vond nog van die superleuke stempeltjes waar ik er laatst ook een paar van had gevonden in een andere kringloop.

Weer leuke dingetjes gevonden
 
En nog meer tè schattige stempeltjes
 
EN.... ik heb een kast gevonden!!!! Hij is groot, met schuifdeuren en voor het soort kast niet duur! Ik vond 'm op een website bij een particulier en ben van de week gaan kijken en meten. Het is nog in de buurt ook en nu gaan we 'm zaterdag ophalen (mijn lieve buurman de Schilder helpt mij). Ik ben er helemaal blij mee. Ik heb alle spullen al weggehaald op de plek waar ik 'm wil hebben en morgen ga ik de boel nog even lekker schoonmaken en helemaal in orde maken zodat de kast zaterdag gelijk op z'n plek kan. Later nog meer dus over mijn nieuwe aanwinst.
 


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.