zaterdag 13 april 2013

Tadaaaaa...mijn kast :D

Yes, yes, yes!! Ik heb mijn kast, hij staat!! We hebben 'm vandaag opgehaald en op z'n plek gezet en ik heb 'm verder in elkaar gezet. Ik ben er echt zóóó blij mee!!! Eindelijk al mijn crea spullen netjes in een dichte kast.

Zo was het dus eerst...
 
...alles in verschillende dozen en los opgestapeld
 
En nog de spullen die op de losgeraakte planken stonden
 
Dat is natuurlijk best waardeloos, maar gelukkig verleden tijd. Want alles mag straks allemaal netjes in deze mooie, grote kast!
 
Yeahhhhhhhhhhhhh!!!
 
Hoe fijn is dat!!
 
Hij is ca. 220 cm breed, ca. 230cm hoog en ca. 45 cm diep. Hij past perfect (beter dan ik dacht) dus beter kan gewoon niet. Zoals je ziet is 'ie nog wel leeg nu. Ik ga hem natuurlijk zo snel mogelijk inrichten, maar ik ga hierbij wel streng zijn voor mezelf. Ik ga alles goed uitzoeken en ordenen en alles wat er eventueel niet in past gaat weg. Maar ik denk dat er echt superveel in kan, dus komt wel goed. Mijn weekend kan niet meer stuk! Ik wens jullie ook een heel fijn weekend!


Follow on Bloglovin




8 opmerkingen:

  1. Nou wat een super mooie kast, kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Ik vind je nieuwe optie Recent visitors wel eng.... Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Pascale. Die gadget heb ik al heel lang hoor, is best handig (en niet eng) ;)

      Verwijderen
  2. ooooooooooooooooooooooooow geweldig ! Uhm.... jaloers.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi...dan zal ik maar niet zeggen wat ik ervoor betaald heb.....

      Verwijderen
  3. Mooi, daar gaan je spulletjes vast prachtig in staan :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook Rosalie, het is een stuk beter als dat het was.

      Verwijderen
  4. Ook hier ben ik weer! En wat heb jij je blog gezellig!
    En ook al zo'n mooie kast! Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Kris, leuk dat je er weer bent. Ik hoop dat alles goed gaat. Ben echt heel blij met mijn kast :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.