vrijdag 19 april 2013

Niet voor één gat te vangen

Deze week ben ik voornamelijk bezig geweest met het inrichten van mijn kast. Nou kost het inrichten van een kast normaal gesproken natuurlijk geen week. Maar ik had alles in de kast gezet en ik was helemaal niet tevreden. Ik vond het nog een rommeltje, maar dan achter glas. Dus ben ik maandag op pad gegaan om opbergdozen te scoren. Nou, dat viel dus even vies tegen... Ik ben in 15!!! verschillende winkels geweest en heb niks gevonden. Ik dacht dat ik iets zocht dat niet zo heel lastig te vinden was, maar daar heb ik mij dus flink in vergist. Ik ben in drie winkels wel dozen tegen gekomen, maar die waren te duur, te lelijk, of allebei. Daar werd ik wel een beetje knorrig van hoor... Maarrrr... ik ben natuurlijk niet voor één gat te vangen en besloot dan maar zelf dozen te bekleden. Zo gezegd zo gedaan. Ik ben naar verschillende schoenenwinkels geweest en heb om schoenendozen gevraagd. De meeste hadden er wel 1 of 2 en sommige hadden niks omdat ze die dozen gelijk plat maken. Maar bij Van Haren kreeg ik echt een hele berg mee en hebben ze ook nog dozen bewaard die ik later op kon halen. Ik mag zelfs nog terug komen (en dat ga ik zeker doen, want ik ben nog niet klaar). Hulde voor de meiden daar! Toen ging ik op pad om een leuk behangetje te scoren, maar ook dat viel eerst tegen. De eerste winkel was dicht i.v.m. verbouwing, de tweede moest alles bestellen (en ik dacht da's makkelijk op loopafstand). Dus toen toch in de auto gestapt en verder gaan kijken. Bij de vijfde winkel (Karwei) ben ik geslaagd voor een leuk, niet te dik behangetje en kon ik eindelijk aan de slag. Dus de rest van de week heb ik naast mijn "verplichtingen" zowat alleen maar zitten plakken en etiketten gemaakt. En dit is het (voorlopige) resultaat.

Spullen liggen klaar om aan de slag te gaan
 
Aan het werk
 
En het eindresultaat
 
Dit staat een stuk netter...
 
...en is lekker praktisch
 
Ik ben nog niet klaar en ga binnenkort nog meer dozen en behang halen, maar het wordt wel al netjes en overzichtelijk in mijn kast. Bij mijn zoektocht naar een leuk behangetje kwam ik bij de Karwei ook nog een leuk behangetje tegen met allemaal vintage afbeeldingen, misschien een tip voor 1 van jullie om lekker creatief mee aan de slag te gaan.
 

Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Volgens mij ben jij ook lekker georganiseerd he? heerlijk zo al die dozen en dan met die etiketjes erop, super mooi, hou ik van, lekker overzichtelijk. ! Het is wel even een klusje maar dan heb je ook wat Marion! Fijn weekend, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben tot op zekere hoogte georganiseerd, als ik dingen nodig heb uit verschillende dozen is het heel snel weer een zooitje hoor... ;) Ik moet echt met enige regelmaat een opruimactie houden, hihi...
      Jij ook een fijn weekend!

      Verwijderen
  2. Hé dat heb je slim en creatief opgelost! Ziet er supermooi uit.

    Fijn weekend,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.