dinsdag 2 april 2013

Lente in aantocht

Vandaag was het best lekker weer en ondanks de koude wind zag ik om mij heen toch dat de lente door gaat zetten. De vogeltjes in de tuin zijn druk bezig met nestmateriaal, hard werken dus voor de vogeltjes. En heel leuk om te zien. Ik was vandaag ook blij verrast toen ik mijn gekochte tulpjes zag. Nu gaan ze open en binnenin blijken ze dus geel te zijn, wat een vrolijkheid.

Wat een mooie kleuren...
 
...om blij van te worden
 
Wat ook leuk is, is dat ik vandaag het eerste cadeautje verstuurd heb. Het was begonnen op Facebook, maar daarna ook hier. Het heeft allemaal te maken met deze leuke actie. Ik ben benieuwd wat de ontvanger ervan vindt. Er kunnen nog een paar mensen meedoen trouwens, dus als je ook mee wilt doen, wees er dan snel bij.
 
Rara...wat zit erin...
 
Wat erin zit laat ik nog niet zien, eerst maar eens afwachten of het wel aankomt ;)
 

Follow on Bloglovin




8 opmerkingen:

  1. Heerlijk he dat weer! Ook al is het zo koud, dat het zonnetje schijnt maakt alles goed!!
    Mooie foto's heb je gemaakt van de tulpen!
    Fijne avond!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het compliment van de foto's. In het zonnetje was het wel lekker, heb zelfs nog even op een terrasje gezeten (kwam spontaan iemand tegen). Heb jij nog kunnen genieten van het zonnetje?

      Verwijderen
    2. Nee gisteren moest ik werken maar afgelopen maandag zijn we in Maastricht geweest en daar was het echt heerlijk op de terrasjes!!!

      Verwijderen
    3. Ohw, gelukkig dat je er maandag dan van hebt kunnen genieten :)

      Verwijderen
  2. Wat een verrassing die tulpjes! Wat een spannende actie, lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier zat gisteren een tulpje in de brievenbus!!!
    en nog veel meer heerlijke dingen!!!
    Ik ben er heeeeeel blij mee. Ik heb nog niet echt tijd gehad om er ten volle van te genieten... t kaasje lijkt echt echt... had het niet op de kaart gestaan , ik had er zeker een stukje afgesneden om te proeven.

    Heel hard bedankt!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Maren, heel veel plezier ermee. Zo kunnen jullie toch een beetje meevieren dat we een troonswisseling hebben op 30 april ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.