donderdag 11 april 2013

Lekker eten

Ik ben gek op lekker eten. Ik eet dan ook graag en ook best veel (tja, sorry dames...ik hoef niet op de lijn te letten...). Lekker koken hoort daar ook bij en ook dat vind ik leuk (gelukkig maar , want het is mijn beroep ;))
Nieuwe recepten uit proberen vind ik dan ook altijd een uitdaging en Pinterest is daarbij een leuke aanvulling op mijn kookboeken verzameling.
Ik heb al een aantal recepten uit geprobeerd en daarom wil ik er een paar als tip geven.

Kip met citroen en kappertjes

Kipburger op pitabroodje met Griekse Yoghurt
Ik heb deze met lamsgehakt en zelfgemaakte tzaziki gemaakt

Kipfilet gevuld met Mozzarella, knoflook en basilicum

Aubergine gratin met kruiden en creme fraiche

Sandwichcake (Zweedse Smörgåstårta)
Deze heb ik iets eenvoudiger en rechthoekig gemaakt, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Gebakken aardappel uit de oven
Hier kun je ook lekker mee variëren

Er zijn nog veel meer recepten die ik wil uit proberen en ik hoop dat die net zo lekker worden als bovengenoemde recepten.

En nu we het toch over lekker eten hebben, Pascale (Indruk) heeft een heerlijke Give Away. Kijk hier maar eens: Give Away Pascale (Indruk). Het water loopt mij nu al in de mond ;) Eet smakelijk!



Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk Marion dat je voor je beroep lekker mag koken. Ik ben er ook verzot op, boeken, tv programma's en iedere maand de foodies en delicious. Die kip met citroen en kappertjes lijkt me goddelijk alleen er staan geen recepten bij he op Pinterest. Zit daar zelf namelijk niet op dus weet niet goed hoe het werkt. Wat leuk dat je mijn giveaway gemeld hebt! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je op het plaatje klikt op Pinterest, kom je als het goed is op de website waar het recept staat. En het is zeker een aanrader, zooooo lekker! P.S: Pinterest is ook erg leuk ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.