woensdag 24 april 2013

Alsof ik nog niet genoeg heb...

Toen ik de vorige keer op jacht was naar opbergdozen liep ik ook even naar binnen bij de Boekenvoordeel (volgens mij een keten in Nederland en België). Daar zag ik echt te leuke knutseldingetjes, maar kocht toen alleen hele leuke plakletters.

Leuke plakletters
 
Maar ik was natuurlijk niet vergeten wat ik nog meer had gezien... Dus ben ik vandaag even terug geweest en heb deze keer wel veel meer meegenomen.
 
Leuk washi tape

Nog meer leuk washi tape

Superleuke strikjes
 
Ook vond ik er nog vrolijke kleurtjes koord. En ik had het geluk dat deze spulletjes in de aanbieding waren, tweede voor de halve prijs. Dat is nog geldig tot (en met) 28 april, tip voor als jullie het ook leuk vinden daar eens te kijken (pas op! teveel leuks hebben ze daar!)
 
Ik ben de Hema ook nog ff binnen gelopen en vond daar uiteraard ook weer leuke dingetjes die ik niet kon laten liggen....

Leuke rolletjes tape

Schattige stempeltjes

Nog meer leuke stempeltjes

Gekleurde belletjes

En vrolijk washi tape
 
Hebben jullie nog leuke (crea) spulletjes gekocht de laatste tijd?


Follow on Bloglovin




10 opmerkingen:

  1. Ja ik heb ook het een en ander gekocht, maar daar komt nog een keer een DIY van!!! Dus hou het in de gaten!! ;-)

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zóó leuk die spulletjes daar. Ik zal je zeker in de gaten houden! Hahaha... LOL! ;)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je Rosalie, je wordt echt hebberig in die winkel... :P

      Verwijderen
  3. Dat zou ik ook niet kunnen weerstaan hoor. Leuk die tapejes, belletjes en lintjes. komt altijd goed van pas. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan mag je wel oppassen als je in de Boekenvoordeel komt, heel verleidelijk allemaal daar ;)

      Verwijderen
  4. oh.......heerlijk geshopt dus! Ziet er idd wel heel erg mooi en verleidelijk uit! Ben benieuwd wat voor een creaties je hier allemaal van gaat maken.Wat heb ik de laatste tijd allemaal voor een creatieve spulletjes gekocht??? pfffffff...mijn mooiste aanwinst is mijn silhouette, waarmee ik van allerlei leuke dingen maak!
    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die Silhouette ben ik ook wel eens tegen gekomen op Internet, lijkt me echt onwijs leuk om daarmee te werken. Misschien maar 'ns hard gaan sparen ;)

      Verwijderen
  5. ooooow boekenvoordeel, nou daar moet ik dus ook naar toe. Ik heb al te veel gekocht haha. Zag bij Tante Jannie ook van dat geweldige tape voor 1 euro bij... Kwantum!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha...ik koop nóóóit teveel (ahum, tralala) ;) Bij Kwantum.. daar moet ik binnenkort toch in de buurt zijn, dus......

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.