vrijdag 12 april 2013

Allemaal leuke Give Away's

Vanavond zat ik eens lekker een beetje te surfen in blogland omdat ik een beetje aan het bijkomen ben van een paar stevige klusjes die ik in huis heb gedaan vandaag. Ik kwam een paar leuke "nieuwe" blogs tegen die ik gelijk in mijn lijst heb gezet en ook een paar leuke give away's.
Dus dat wil ik graag met jullie delen.

Give Away Cream@
Leuke creatieve blog. De Give Away wordt bijna verstuurd, dus als je nog mee wilt doen is snelheid geboden ;)

Give Away Sovina
Nog al zo'n leuke creatieve blog. Deze Give Away wordt verstuurd bij het behalen van de 50 volgers, dat is bijna zover dus ook hier moet je nog snel zijn.

En dan heeft Christel van naast Hout&Draad nog een leuke Give Away Deze loopt tot 1 mei.

Bron afb: Pinterest
 
Zelf zit ik ook al een poosje te denken om een Give away te plaatsen. Die komt er dus ook. Maar nog even geduld daarvoor. Ik heb al wat leuke spulletjes om weg te geven, alleen komt daar nog wel van alles bij. Binnenkort dus meer hierover...


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.