woensdag 20 maart 2013

Toffe Stoffen

Van de week had ik mijn logeer- en naaikamertje eens opgeruimd want ik kon nergens meer bij omdat ik alles aan 1 kant heb moeten "gooien" i.v.m. lekkage na al die sneeuwval. En aangezien het daar ook erg koud is in de winter omdat er geen verwarming is boven (tja, monumentje hè...), was het opruimen er nog niet van gekomen. Inmiddels kan ik weer bij al mijn spulletjes en ben ik ook alweer bezig geweest met wat dingetjes. Het leek mij dan ook een mooi moment om weer eens wat nieuws te halen en inspiratie op te doen. Heel "toevallig" was er vandaag een Stoffenspektakel georganiseert bij mij in de buurt. Dus ik ben in mijn autootje gesprongen en erheen gereden. Bij de eerste kraam had ik al "spijt" dat ik was gegaan..... Echt weer veel te veel leuke dingen dus.... Dat ik goed geslaagd ben mag dan ook geen wonder heten, hahaha...

Mooie, vrolijke stoffen gescoord
 
Nog twee leuke koopjes
 
Lapjes tafelzeil
 
Mooie stevige stof
 
Vrolijke lintjes en band
 
Deze vind ik altijd zóóó leuk...
 
En nog handige extra lange spelden
 
Gelukkig ken ik mezelf een beetje en had ik vanmorgen bij het boodschappen doen nog het heldere idee om een nieuwe opbergbak te kopen met wieltjes (heel handig).
Maar ik heb mezelf toch nog wel een beetje kunnen beheersen tussen al die toffe stoffen...
Hebben jullie wel eens dat het echt tè lastig is om je te beheersen op een beurs of in een winkel??
Ik ga nu lekker snel mijn spulletjes een plekje geven en fijn aan de knutsel!
 

Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.