vrijdag 29 maart 2013

Stoute kindjes...

Vanmiddag zat ik te bloggen achter mijn PC-tje en die staat bij een raam en onder dat raam buiten, zit mijn kelderluik (zo'n schuin kelderluik met houten deuren). Er zijn wel eens kinderen die daarop klimmen en dat vind ik niet zo leuk. Ook zijn er mensen (toeristen) die proberen om hem open te krijgen (???) En er zijn mensen die uit gaan leggen waarvoor dat dient (of gediend heeft) zo'n kelderluik. Omdat ik enkel glas heb en gordijntjes voor het raam, hoor en zie ik alles wat ze bij dat luik doen. Alleen mij zien en horen ze niet... Vanmiddag was ik dus bezig achter de PC en toen kwam er een moeder met twee kindjes voorbij. Dat ene kindje bleef staan en zei tegen zijn moeder: "Daar gaan stoute kindjes in, hè?" Ik hoorde dat en ik dacht echt dat ik het in mijn broek deed... Ik weet niet waar dat kind het vandaan haalde, maar ik lag wel onder mijn bureau van het lachen...


Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. hihi kinderfantasie kan zo geweldig zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een gezellige blog zeg!! Ik ga je volgen!!!

    Groetjes Willeke!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, heb jouw blog ook in de lijst gezet want bij jou ziet het er ook erg gezellig uit ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.