woensdag 27 maart 2013

Op weg naar huis...

Vandaag moest ik even wat dingen regelen en toen ik zo in het zonnetje naar huis liep bedacht ik mij dat het wel leuk was om weer eens bij de kringloop bij mij om de hoek te gaan kijken. Ik ben namelijk al een poosje opzoek naar een grote kast, die niet te diep is. Omdat mijn planken een poos terug zowat van de muur kwamen en omdat ik al die kralen heb gekregen (die ik eigenlijk niet kwijt kan). Heb ik besloten dat er maar een fatsoenlijke kast moet komen waarin ik al mijn creatieve spullen kwijt kan en dat het ook allemaal netjes en enigszins stofvrij opgeborgen kan worden. Dus even gekeken daar of hij misschien een mooie kast had staan die aan mijn verwachtingen zou voldoen. Hij had wel mooie kasten staan, maar niet iets waar ik naar opzoek ben. Wel ben ik nog even verder gaan snuffelen daar en vond ik wel andere leuke spulletjes. Ik kon het natuurlijk niet laten om met deze spulletjes naar huis te gaan ;).

Een oud bingo spel...
 
...niet meer helemaal compleet...
 
...maar wel leuk!
 
Twee oude pionnetjes...
 
...voor op de schouw, bij mijn dobbelstenen
 
Een vintage puzzeltje...
 
...niet meer helemaal heel...
 
...maar wel leuk om in te lijsten, denk ik
 
En nog een emaille trechtertje...
 
...leuk voor in mijn keukentje
 
Voor de kast ga ik gewoon nog verder zoeken, dat komt vast wel goed. Er zijn nog meer kringloopwinkels in de buurt en er zijn ook nog Marktplaats-achtige sites ;)
 

Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Leuke vondsten, vooral dat spel endat puzzeltje. vaak als je naar iets speciaals op zoek bent vind je het niet he? lievegroet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Pascale, ben er ook wel blij mee. Ik denk dat ik gewoon iets anders moet gaan zoeken en dan loop ik vast tegen de perfecte kast aan ;)

      Verwijderen
  2. wat een mooie foto's en vondsten! ik ga je volgen hoor; kom je ook es bij mij om het hoekje gluren?
    christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Christel, leuk dat je mij komt volgen. Ik kom zeker een keer gluren ;) Groetjes Marion

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.