donderdag 21 maart 2013

Langs de kringloop

Vandaag moest ik even wat koord kopen en stoppertjes omdat ik leuke zakjes aan het maken ben, maar daar later meer over... Ik liep door de stad en omdat ik in de buurt was liep ik ook nog even de kringloopwinkel binnen. Het was er druk, maar tussen wat spullen ontdekte ik mandjes met kaarten en heb hele leuke gevonden om labels van te maken. Ook vond ik nog een magneetbord waar ik dan met een leuk stofje en een leuk lijstje een veel leuker magneetbord van kan maken en ik vond nog een set veters die ook goed dienst kunnen doen als koord voor mijn zakjes. Toch weer leuk meegenomen dacht ik zo.

Vrolijke kaarten...
 
...in gezellige kleurtjes
 
En deze kwam ik van de week ook nog tegen
 
Dat de lente wel is begonnen maar zich niet laat zien is misschien jammer, maar ik vermaak me wel. Eerst maar even wat "verplichte" huishoudelijke taken verrichten en dan kruip ik weer fijn met een kop thee achter mijn knutselwerkjes ;) Fijne donderdag allemaal!


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. Hoi Marion, Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen op jou blog, je hebt er weer een volger bij hoor! Fijn weekend, groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goh, leuk dat we elkaar nu volgen :) Ook een fijn weekend!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.