zaterdag 23 maart 2013

Kraamcadeautje

Vandaag ben ik op kraamvisite geweest om een klein lief meisje te bewonderen en ik heb heerlijke cupcakes gegeten en leuk gebabbeld. Het was erg gezellig! Ook had ik kraamcadeautjes meegenomen. Toen ik in Lille was heb ik leuke babykleertjes gekocht en op pinterest kwam ik zo'n leuk idee tegen dat ik daarmee aan de slag ben gegaan. Ik heb het gemaakt van tafelzeil. In eerste instantie was het niet echt gelukt omdat mijn creatie uit elkaar scheurde... (tja, had nog nooit met tafelzeil gewerkt en het tafelzeil dat ik had gebruikt was van zeer goede kwaliteit, maar niet om mee te naaien dus blijkbaar). Maar toen ik bij het stoffenspektakel wel goed naaibaar tafelzeil tegen kwam, heb ik nog een poging gedaan... En...dat lukte wel :) Zie hier het resultaat:

Baby verschoonmatje om mee te nemen
 
Met handige opbergzakjes
 
En een gouden randje ;)
 
Volgens mij waren de ouders wel blij met hun cadeautjes van mij en ook met alles wat ze van anderen hebben gekregen. Het was een drukke en geslaagde dag voor hun en de kleine meid heeft lekker overal doorheen geslapen.
 

Follow on Bloglovin




4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en mooi gemaakt. Erg handig, lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Pascale, ik vond het erg leuk om 'm te maken.

      Verwijderen
  2. Heel leuk gedaan, wat handig met die zakjes eraan!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosalie, opgevouwen past ie zo in de tas zei de ontvangster.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.