donderdag 14 maart 2013

Koken in de Gouden eeuw

De boekenbon die ik voor mijn verjaardag kreeg is inmiddels omgezet in een boek dat ik al heel lang op mijn verlanglijstje had staan. Gisteren kreeg ik het binnen en ik ben er helemaal blij mee. Het is een boek over koken in de Gouden eeuw. Het staat vol recepten, uitleg, afbeeldingen en teksten uit die tijd. Ik ga zeker recepten uit dit boek uitproberen en ben erg benieuwd hoe dat gaat worden. Een aanrader voor degenen die van koken en de historie hiervan houden!

De Verstandige Kok
 
De rijke keuken van de Gouden eeuw
 
Vol uitleg, afbeeldingen...
 
...teksten en recepten
 
De Verstandige Kok
Marleen Willebrands
ISBN 90-77455-20-5
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.