vrijdag 29 maart 2013

Jaja, boodschappen doen...

Met al die dagen dit weekend leek het mij wel verstandig om wat boodschappen in huis te halen, want anders sta ik maandag ofzo voor een gesloten winkeldeur terwijl mijn koelkast leeg is...
Dus tassen mee, lijstje mee, geld mee en de stad in...
Lekker naar de markt geweest, supermarkten en nog wat andere winkels.
Maarja, sinds kort zit er dus bij 1 van die supermarkten een Action...
Dus kon ik het niet laten om daar nog ff de schappen te inspecteren, en ja hoor, ook hier met een volle tas weer naar buiten.
Ze hebben daar zulk leuk crea-materiaal voor weinig (dat ik mij toch wel eens heel eigenlijk afvraag of het allemaal wel maatschappelijk verantwoord is).

Vrolijke stof

Nog meer vrolijke stof

En nog meer vrolijke stof
 
Ik zag deze pakken stof liggen en vond de dessins en de kleurtjes gelijk leuk. Op de verpakking stond dat er 6 coupons in zaten van ca. 45 x 50 cm. Tja, het is maar hoe je het bekijkt... het zijn inderdaad 6 verschillende prints, maar wel op 1 lap, dus die coupons moet je wel eerst even zelf knippen... Ik heb de lappen gewassen en ze zijn ook erg kreuk gevoelig, niet echt heel soepele stof en ook wel dun. Maar ik vind vast wel een leuke bestemming voor deze vrolijke lappen.

Leuk, vrolijk washi tape

Met verschillende motiefjes en kleurtjes
 
 Leuke lintjes en strikjes
 
Die op de rol is heel heftig fluor roze, haha leuk
 
En op de markt vrolijke tulpjes
 
Lekker roze met wit
 
Als de lente buiten dan niet echt doorzet, dan haal ik het wel in huis. En voor mijn lieve omaatje heb ik ook twee bosjes gekocht, zij heeft rood/geel gekregen van mij. Fijn weekend allemaal, mijn koelkast ligt weer lekker vol en ik vermaak me wel met alles wat ik de laatste tijd gekocht heb ;)


Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spullen heb je gekocht! Heerlijk die Action toch? Dat tape heb ik gelukkig ook al weten te bemachtigen. Lekker dat je de boodschappen al hebt gedaan, ben ook net klaar. Dus genieten maar van het weekend en de Paasdagen, lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben heel blij dat ik mijn boodschappen al in huis heb, die drukte is niet echt mijn ding. En ik zal mij wel vermaken de komende tijd, materiaal zat in huis en een hoofd dat overloopt van de ideetjes, dus komt wel goed ;)
      Fijn weekend!

      Verwijderen
  2. Dat vraagje wat jij in het klein erbij hebt gezet, dat vraag ik mezelf ook wel eens af ja. De stofjes kocht ik ook, inderdaad wat stug maar het is ook niet bedoeld voor kleding natuurlijk. Ik heb er o.a. zakdoekhoesjes van gemaakt. Het is gewoon leuk om mee te fröbelen. De bovenste versie heb ik hier niet gezien trouwens. Het tape heb ik ook, het is me wel opgevallen dat een aantal tapes niet lekker afrollen, dan heb je ineens 2 helften omdat het in het midden scheurt. Ik heb de boodschapjes nog niet binnen, morgenvroeg ga ik op pad. Fijne Paasdagen! Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan er niet altijd helemaal zonder die gedachten binnenlopen, misschien toch maar eens google raadplegen wat de Action betreft. Die stofjes zal ik ook wel voor kleine projectjes gebruiken. Dat afscheuren heb ik ook met die tape, da's dus iets minder, maar verder zijn ze wel leuk. Succes met boodschappen doen, het zal wel druk zijn. Fijn weekend!

      Verwijderen
  3. Ja, die vraag houdt mij wel vaker bezig. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dat zozeer met de prijs te maken heeft. Ook dure winkels en/of merken produceren niet per definitie maatschappelijk verantwoord (in tegendeel zelfs vaak). Helaas is het voor ons als consument vaak niet zo eenvoudig om te achterhalen welke winkels 'verantwoord' zijn om bij te shoppen.

    Fijne Pasen!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jah, daar zit ook wel weer wat in. Het is best lastig om een bewuste consument te zijn. Maar goed, dat is dan misschien wel iets voor een nieuw/ander topic. Fijn weekend en BabyPollewops' eerste Pasen, geniet ervan ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.