dinsdag 26 maart 2013

Inspiratie op Pinterest

Wat is het toch een leuke website, dat Pinterest. Gisteren heb ik mijn pagina weer eens aangevuld met nieuwe borden en veel nieuwe pins. Inmiddels heb ik meer dan 90 borden en bijna 8000 pins.... Maar ja, het is ook zo'n bron van inspiratie.

Enkele van mijn pins
 
En nog een paar
 
Hebben jullie ook een pagina bij Pinterest? En hoe verslaafd zijn jullie? En wat voor soort pins staan er bij jullie op je borden?
 
Bron foto's: Pinterest


Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Heel erg verslavend ja pinterest maar zooooooo leuk en boordevol inspiratie. Ik heb ook best veel borden maar nog lang geen 90 haha. Ik heb diverse borden variërend van creatief tot enge insecten. Ik heb jou er inmiddels ook gevonden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je lid bent geworden van mijn blog en mijn Pinterest. Het is zeker zeer verslavend, maar er gaat ook echt wel weer een wereld open ;)

      Verwijderen
  2. Leuk! En ja ook hier is de verslavende werking een bekend verschijnsel. Maar gelukkig is deze verslaving relatief onschuldig ;)

    groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha...ja een "goede" verslaving, het zet mij tenminste ook wel aan het werk omdat de inspiratie zo enorm is ;)

      Verwijderen
  3. Ik ben er nog niet aan begonnen vanwege verslavingsgevaar...Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, verslavingsgevaar is groot...... Maar het is wel errug leuk ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.