maandag 25 februari 2013

Verjaardagsfeestje

Omdat ik een kroonjaar te vieren had, vond ik het tijd voor een leuk feestje. Mijn stamkroegje leek mij wel een geschikte lokatie en zo gezegt zo gedaan. Na enkele weken van voorbereiding en een paar uurtjes doorbrengen in de keuken afgelopen week, was het gisteren zo ver. Ik had lekkere soepen gemaakt, sandwichcake en hartige taarten. Het werd gezellig druk met familie en vrienden en ik ben goed verwend met mooie cadeaus en heel veel kaarten en geld. Wat mij betreft een zeer geslaagde avond dus. Het was geweldig, bedankt allemaal!

Sandwichcake met vis
 
Sandwichcake met vlees
 
Quiches met gehakt, groente en kaas
 
Eiertaarten met vis en vlees
 
Vegetarische taarten
 
UPDATE: Omdat 1 van mijn camera's weigerde had ik nog geen kans gezien om foto's te maken van de cadeautjes die ik heb mogen ontvangen. Maar dat is inmiddels wel gelukt. Dus hierbij het bewijs dat ik goed verwend ben :D
 
Boerenbont schaal (die had ik nog niet), bord en theedoeken
 
Handige kruidenhakker met kruiden
 
Mooie lentebloemen
 
Prachtige handgemaakte ketting
 
Vrolijke kaarten
 
En geld
 
Ik word er altijd zo blij van als mensen de moeite doen om iets leuks voor je te vinden dat dan ook nog eens een schot in de roos is. Ik kan deze cadeautjes allemaal heel goed gebruiken en het geld dat ik heb gekregen ga ik besteden aan mijn huis en tuin. Nogmaals heel erg bedankt iedereen voor de onvergetelijke dag! XXX

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.