donderdag 14 februari 2013

Kast opknappen #06

Yeah!!! Eindelijk is mijn gekochte kastje klaar :D Hij staat nu ingericht op z'n plekje. En nu kan ik beginnen met de kast die ik al had staan en dus bovenop het kastje komt die klaar is. Gelukkig is dat minder werk omdat deze alleen een (ander) kleurtje krijgt en een behangetje aan de binnenkant. Dus ik hoop dat dit weekend de hele kast staat zoals ik het bedacht heb. Dat zou heel fijn zijn want dan kan ik eindelijk eens wat spullen kwijt die nu overal en nergens staan. Het wordt nog wel even doorwerken, want ik zit ook middenin de voorbereidingen voor een feestje dat ik ga geven, maar daar later meer over... Eerst het resultaat maar eens even laten zien.

Taadaa...leuk geworden
 
Voor en na, wat een verschil!
 
De binnenkant is deels geschilderd en deels behangen en dat ga ik ook bij die andere kast doen. Omdat de stijlen van de kasten anders zijn wil ik ze op die manier dichter bij elkaar brengen. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat als ze op elkaar staan.
 





2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.