donderdag 10 januari 2013

Weer een leuke actie

Vanavond zat ik op Facebook even wat berichtjes te lezen van vrienden en ik trof een leuk berichtje aan van een ex-collega. Ik reageerde om te zeggen dat ik het een leuke actie vind en ik bleek persoon nummer 5 te zijn :) Ik heb dat bericht (een klein beetje aangepast) ook op mijn tijdlijn gezet en ik ben benieuwd wie erop gaan reageren. Het gaat om het volgende bericht:

De eerste vijf personen die op dit berichtje reageren, krijgen van mij, ergens in de loop van dit jaar, een willekeurig presentje: mogelijk iets lekkers om te smullen, een welgemeend persoonlijk briefje of kaartje, een leuk hebbedingetje of iets anders leuks. Zonder enige aankondiging en wanneer ik er toevallig zin in heb :)
Het addertje? Diezelfde vijf mensen moeten dit zelfde aanbod op hun tijdlijn zetten en ook weer 5 mensen verrassen. ; )
Positieve energie rond laten vloeien daar worden we allemaal warmer van vanbinnen! ♥


Ik ben benieuwd! :D
Vind ik leuk
 
Later meer over deze leuke actie!
UPDATE 12-01-13: Hier reageren mag ook! Dus pak je kans!





6 opmerkingen:

  1. telt alleen reageren via facebook of mag ik hier ok reageren? Anders doe ik graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier reageren mag ook hoor, dus jij bent nummer 1 :D (als je mij je adresgegevens wilt mailen, naar lifestylemarion[at]zeelandnet[punt]nl)

      Verwijderen
  2. Leuk! In 2012 deed ik de pay it forward via mijn blog, maar voor 2013 heb ik 'm ook op facebook gezet.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Rosalie, maar ik ben nog een beetje een broekie op dat gebied, wat is een pay it forward?

      Verwijderen
    2. dat is eigenlijk helemaal hetzelfde maar dat deed op de blogs de ronde. Ik deed er vorig jaar eentje en die voor dit jaar is ook al opgestart.
      Groetjes
      Maren

      Verwijderen
    3. Ohw, dank je Maren. Dan zal ik het in de gaten houden, want ik vind het wel leuk. Weer wat geleerd. Bedankt voor je adres, ik zal eens iets leuks voor je verzinnen. ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.