donderdag 17 januari 2013

Vroeger...

Ik kwam gisteren een afbeelding tegen op Pinterest waardoor ik op het idee kwam een nieuw pinboard aan te maken met allemaal dingen van vroeger, uit mijn jeugd. Ik ging aan de slag en kwam er gaande weg achter dat ik niet de enige ben die dat idee heeft gehad. Mijn pinboard is inmiddels al aardig gevuld en ik heb al tig "Ohja-", "Ohnee-" en "Hahahaha....-" momenten gehad. Bekijk mijn pinboard hier maar eens, misschien komen bij jullie ook wel herinneringen omhoog ;)
Hier alvast een paar willekeurige afbeeldingen.

KLM Fleur, deze had ik, haha...
 
Zonneklep jaren '80 (OMG)
 
Waar denk jij aan als je aan vroeger denkt?
 
 




2 opmerkingen:

  1. Haha, erg leuk, die zonneklep kan ik me nog heel goed herinneren. Volgens mij had mijn grote zus de gele en die 'leende' ik af en toe ;) Toevallig heb ik gisteren ook een board aangemaakt op pinterest bedoeld voor nostalgische herinneringen. Pin ze!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha... ja zo'n klep had ik ook, weet alleen de kleur niet meer. Echt hylarisch die dingen...
      Ik zal eens kijken bij jou Pinterest site :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.