maandag 7 januari 2013

Mijn 2012

Het jaar 2013 is inmiddels al weer een week oud en het "gewone" leven gaat weer z'n gangetje. Toch wil ook ik nog wel even terug kijken op het jaar 2012, het was een een jaar met wat dieptepunten, maar gelukkig ook genoeg hoogtepunten.
Aan het begin van het jaar ben ik naar het Spoorwegmuseum geweest en ontving ik 1 dag voor mijn verjaardag mijn Boerenbont & Bonter bestelling.
In maart dook ik fijn de tuin in en liet ik een deel van mijn creaties zien.
Op Koninginnedag slaagde ik goed op de rommelmarkt en op 14 mei werd mijn lieve Muts 13 jaar oud.
In juni toonde ik nog wat van mijn creaties en ging ik heerlijk een dagje shoppen in het welbekende geel-blauwe warenhuis.
Op 10 juli had ik een geweldige dag met mijn lieve oma en een maand later scoorde ik een mooie vintage tas waar ik tot op heden nog veel plezier van heb.
In september heb ik een supertof weekend gehad met een goede vriendin van mij in Lille, dat gaan we zeker nog een keer doen (voor de derde keer dan).
Ook was in die maand mijn lieve, stoere Goofy jarig en ook hij werd 13 jaar.
Aan het einde van het jaar deed ik mee met de Lapswap van Kris en ontving ik mooie lapjes terug.
En een dagje Rotterdam stond ook op het programma.
In de laatste maand van het jaar gaf ik cadeautjes aan onbekenden op straat en was ik sprakeloos omdat ik zelf een prachtig geschenk mocht ontvangen.
Ik hoop dat 2013 ook weer veel hoogtepunten mag brengen en niet alleen voor mij, maar voor jullie allemaal!! En ik hoop er weer vrolijk over te bloggen en weer veel enthousiaste reacties te mogen ontvangen. Fijn 2013 allemaal!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.