woensdag 23 januari 2013

Kast opknappen #05

Hoelang kun je over een klus doen... Nou best lang dus! Hij staat nu al zo'n 3 maanden in mijn woonkamer rustig te wachten op de volgende fase in het opknap-proces. Mijn gekochte kastje... Vandaag was het weer zover, de kast staat nu voor de tweede keer in de grondverf en hij ziet er al heel anders uit nu hij helemaal wit is. Dat is niet de uiteindelijke kleur, want dat wordt beige. De eerste laag lak hoop ik er morgen op te smeren, maarja...dat kan ook zomaar nog wat langer duren...

Deurtje links heeft de tweede laag, deurtje rechts nog niet
 
Ziet er al heel anders uit, ook tijdens het werk in uitvoering
 
Zijn jullie snel met klusjes afmaken of blijft er bij jullie ook vaak een klusje "liggen"?
 




2 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar, maar dat het in fases vordert heeft ook zo z'n charme. Wordt volgens mij een heel mooi kastje!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.