dinsdag 15 januari 2013

Had ik niet willen weten...

Vanavond was ik aan de telefoon toen ik vanaf de andere kant van de kamer iets raars zag. Ik ging al pratend eens dichterbij kijken en zag dat de twee planken boven mijn bureau/werkplek naar voren hingen. De bovenste was al zo goed als helemaal los en de onderste begon ook los te komen... Ik schrok mij een hoedje... Ik heb snel het telefoongesprek afgerond en ben toen heel voorzichtig alles van de planken gaan halen. Gelukkig is dat goed gelukt en staat nu alles op de grond en op andere plekken opgestapeld, ik had niet willen weten wat er gebeurd was als het hele zooitje vanzelf van de muur was gekomen... Het gekke is alleen wel dat dit al 5 jaar zo hangt en ik ook niets heb verplaatst op de planken de laatste tijd. Ppfftttt.....ik ben blij dat het goed is afgelopen, maar geschrokken was ik wel.

Hier klopt iets niet...
 
...dat is duidelijk!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.