dinsdag 15 januari 2013

Eindelijk gehaald!

Al jaren geleden mocht ik via een baas de cursus Sociale Hygiëne gaan doen. Ik heb er toen veel om moeten zeuren, maar uiteindelijk ging het niet door. Later heb ik nog een paar keer geprobeerd via een baas deze cursus te mogen doen, maar ook toen was het wel beloven en niet doen. Twee jaar terug kwam het weer ter sprake, maar ik had zoiets van: "Eerst zien, dan geloven" Maar afgelopen herfst werd er dan eindelijk actie ondernomen en werd ik aangemeld voor 14 januari 2013. Ikke blij! Ik was aangemeld voor hier in de buurt, maar dat kon door gebrek aan kandidaten niet doorgaan op die lokatie, dat werd dus toch een heel stuk verder rijden... Ik had mij goed voorbereid en ik had er zin in. Maar zondagmiddag (13-01-13) voelde ik mij niet helemaal lekker en 's avonds zat ik te bibberen en met met spierpijn over mijn hele lijf op te bank. Ik dacht nog: "Nee toch, is het na al die jaren eindelijk zover, krijg ik dit!" Maandagochtend heel vroeg uit bed en ik voelde mij nog niet helemaal oke, maar toch maar een paar pillen erin gedaan en op pad gegaan. Gelukkig werkte de pillen wel en werd het een hele lange dag. Eerst een hele dag cursus en aan het eind van de dag examen gedaan. Ik was wel blij dat ik 's avonds weer thuis was, want ik was echt afgedraaid. Maar vandaag kon ik op internet kijken hoeveel vragen ik goed heb en ik ben (onder voorbehoud) geslaagd met een 9! Gelukkig maar dat ik toch ben gegaan en dat ik nu dus na zoveel jaren eindelijk mijn papiertje behaald heb! :D

 
UPDATE: diploma is iniddels binnen! En ben dus geslaagd met een 9!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.