zondag 20 januari 2013

Echt winters

De winter is niet echt mijn meest favoriete seizoen, sneeuw, kou, ijs, ik heb er niet zoveel mee... Zeker niet als ik in mijn auto op pad moet... Gisteren reed ik mezelf vast omdat ik opzij ging voor een tegenligger en vandaag niet harder dan 30km/u, hooguit 40km/u gereden. Maar nu zit ik lekker veilig thuis met een kop warme thee en heb ook ik maar eens wat winterse plaatjes geschoten.

Veel sneeuw
 
Vogel in de tuin
 
IJsbloemen op de ruiten in de keuken
 
Sneeuw op de mat binnen, door de wind
 
Omdat ik in een monumentje woon (waar ook nog steeds veel aan moet gebeuren) is het in de winter soms een verrassing wat je tegenkomt, zoals sneeuw op de deurmat... De ijsbloemen op de ruitjes doen mij denken aan vroeger.
Houden jullie wel van de winter of mag het van jullie ook zo snel mogelijk lente worden?
 





2 opmerkingen:

  1. Brrr, dat ziet er wel heel koud uit al die sneeuw op de deurmat... Van echt winters weer met sneeuw kan ik wel genieten al zal ik ook weer heel blij zijn als de lente begint.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha...ja dat dacht ik ook toen ik 's ochtends de gang inliep. Maar dit is de eerste keer dat ik sneeuw op mijn deurmat heb gehad. Geniet nog maar even van het winterse weer dan, want volgens mij gaat het alweer een beetje dooien ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.