dinsdag 11 december 2012

Woensdag 12/12

Morgen is het zover, dan is het 12-12 en dan ga ik om 12.12u (of ergens rond die tijd) mijn cadeautjes weggeven voor deze actie. Ik vind het best wel spannend en ben benieuwd hoe mensen reageren. Mijn cadeautjes zijn al ingepakt en staan klaar.

Mijn cadeautjes...
 
...in tasjes

In het ene tasje zit een zelfgemaakt bolkaarsje, een setje zelfgemaakte oorbellen, een notitieboekje en een kaartje. In het andere tasje zit een kerstornamentje voor in de boom, een setje zelfgemaakte armbandjes, een notitieboekje en een kaartje.
Heb er zin in!




4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk initiatief en wat heb je een leuke cadeautjes gemaakt en samengesteld. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marika, om dit voor te bereiden en uitzoeken wat je cadeau wilt geven en het inpakken is leuk! Omdat je al weet dat onbekenden dit gaan krijgen. Je kunt alleen maar hopen dat de ontvangers het ook leuk vinden wat je geeft.

      Verwijderen
  2. Ziet er goed uit, veel werk van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jos, Ik heb wat spulletjes bij elkaar gezocht en leuk verpakt, ik vond het leuk om te doen :) Ik denk jij ook wel ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.