donderdag 20 december 2012

Sprakeloos...

Ik, ook wel eens Bep Klep genoemd, ben sprakeloos! Een lieve oud-collega van mij heeft een moeder die helaas te maken heeft met de ouderdom en om die reden niet meer thuis kan wonen. Deze dame was zeer creatief en heeft heel veel met kralen gewerkt. Zij had ook een bijzondere en bizar grote verzameling waarmee ze ook een keer in het Guinness Book of Records heeft gestaan. Maar ja, nu moeten al die kralen weg uit het huis. Mijn lieve ex-collega heeft op mijn sites gekeken om te zien of ik wat zou hebben aan een deel van deze bijzondere collectie. Zo gebeurde het dat ik op een dag een foto op mijn Facebookpagina kreeg van allemaal potjes kralen en de vraag of ik daar interesse in had. Nou, dat laat ik mij geen twee keer zeggen natuurlijk. En vandaag stond ze met twee grote, volle boodschappentassen voor mijn deur!!! Ik ben er helemaal stil van, dat ik zoveel moois zomaar krijg! Dit geeft een heel speciaal gevoel en kralen uit zo'n bijzondere verzameling vragen ook om bijzondere creaties. Daar ga ik nog eens hard over nadenken, maar dat komt vast wel goed. Lieve L, heeeeeeeel erg bedankt voor deze prachtige kralen! XXX

Heel veel potjes...
 
...vol mooie kralen...
 
...in alle kleuren van de regenboog
 




2 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je dat voor niks kreeg, is een kapitaal aan kralen! Maar komt goed terecht bij jou! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jah Marika, ik heb die foto van haar op FB wel 100x bekeken omdat ik het niet kon geloven en zeker toen ze zei dat ze er niks voor wilde hebben. Ik ben hier zo waanzinnig blij mee, echt heel bijzonder.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.