woensdag 12 december 2012

Missie 12/12 geslaagd

Vanmiddag ging ik op pad met mijn twee tasjes met cadeautjes om twee onbekenden te verrassen voor dit leuke initiatief dat ik via haar heb ontdekt.
Ik was iets later dan 12.12u, maar dat mocht de pret niet drukken. De eertse mevrouw die ik wilde aanspreken liep snel door, volgens mij dacht ze dat ik van een bedrijf was en ze had nogal haast. De tweede mevrouw die ik aansprak liep met haar kind door de stad en was eerst een beetje terughoudend, maar toen ik het uitlegde kreeg ze een grote glimlach op haar gezicht. Dat was echt leuk dat ik die grote glimlach cadeau kreeg van haar :)
De derde mevrouw die ik aansprak was ook blij verrast. Nadat ik haar mijn tweede tasje had gegeven ben ik nog even een rondje om gaan lopen om van deze reacties te genieten en van het mooie, frisse weer. Ik hoop dat beide dames mijn cadeautjes leuk vinden. Ik vond het in ieder geval erg leuk om te doen!







6 opmerkingen:

  1. Ik had die gezichten wel eens willen zien! Leuk joh! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marika, was erg leuk om te doen. En die glimlach die je dan terug krijgt is echt leuk! Volgend jaar is het weer op 12 dec :)

      Verwijderen
  2. wat leuk en bijzonder! beter dan die spookverhalen over 12-12-12-12-12

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Kris, Het was zeker leuk en bijzonder om te mogen doen. Volgend jaar is het weer op 12 dec :)

      Verwijderen
  3. Leuk he, ze waren hier ook heel verbaasd. Voelde me een beetje een zendeling die het blije woord verspreid, haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha... ja, die verbaasde gezichten zijn onbetaalbaar ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.