woensdag 14 november 2012

Lapjes lapswap op de mat

Vandaag toen ik thuis kwam van mijn werk vond ik de envelop met lapjes van de lapswap van Kris op mijn deurmat :D
Op de envelop had Kris nog een lieve groet geschreven, thanxx daarvoor, erg leuk!

Lieve groet Kris :)
 
Toch wel spannend wat er dan ìn die envelop zou zitten. Tja, vier lapjes, maar welke...
Nou, deze dus:
 
Schattige roosjes

Dit lapje met schattige blauwe roosjes komt van Manda
 
Leuk roze ruitje

Dit lapje met een leuk roze ruitje aan de ene kant en een ander leuk ruitje aan de andere kant komt van Joke
 
Lief blauw met bloemetjes
 
Dit lapje met vrolijke bloemetjes en stipjes komt van Arda en ook nog een heel schattig speldje erbij :)
 
Chic rood met gouden hartjes
 
Dit lapje met gouden hartjes komt van Maren
 
Mijn ontvangen lapjes bij elkaar
 
Hele leuke en verschillende lapjes heb ik dus ontvangen van jullie, via Kris. Heel erg bedankt allemaal. Ik ga er zeker iets moois mee maken!!
 
Zelf heb ik natuurlijk ook lapjes gestuurd en ik ben ook best wel benieuwd wie mijn lapjes heeft ontvangen en wat voor mooie en leuke creaties daar van gemaakt gaan worden.
Dit zijn de lapjes die ik verstuurd heb:
 
Stipjes, ruitjes en bloemetjes...
 
... in vrolijke kleurtjes
 
Ik wens iedereen die mijn lapjes heeft ontvangen er veel creatief plezier mee. En als er weer een leuke swap georganiseerd wordt, dan ben ik er vast voor te porren ;)
En Kris, nogmaals bedankt voor het organiseren want je hebt er volgens mij een hoop werk (en lol) aan gehad!
 





14 opmerkingen:

  1. wat een leuk blogje heb je geschreven! :)

    ps...zet die "bewijs dat je een robot bent" bij het reactieformulier even uit,...zo vervelend, zou zonde zijn als je daardoor minder reacties krijgt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Kris.
    En ik heb je tip opgevolgd, had ik niet in de gaten dat dat aan stond ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk he, die lapswap en zo leer je meteen weer nieuwe blogs kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marion, dank voor je reactie, ik had ook zo'n leuke envelop, ben benieuwd wat je gaat maken, igg succes en veel plezier ermee!
    groetjes Arda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet nog niet wat ik met de lapjes ga maken, maar dat komt vast goed ;)

      Verwijderen
  5. Leuk Marion, om mijn lapje bij jou terug te zien en ook een reactie van jou op mijn blog te hebben!
    Veel plezier ermee, ik kocht dat lapje omdat hij onweerstaanbaar was, maar uiteindelijk wist ik niet wat ik er mee zou doen. Ik ben benieuwd waar jij het voor gebruikt.
    Groetjes
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen, maar wel iets waarbij allebei de kanten zichtbaar zijn omdat aan elke kant de ruit anders is, echt leuk :)

      Verwijderen
  6. Ik heb het blauw/groene stippenlapje van jouw ontvangen, heel leuk en weer eens wat anders dan al het roze en paars wat er bij mij in de kast ligt. Bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Judith, fijn dat je er blij mee bent. Ik wens je veel creatief plezier met je lapje(s). Bedankt voor je reactie, erg leuk!

      Verwijderen
  7. Ik kreeg ook een stofje van u in mijn enveloppe. Het ruitje, 2de van rechts op de onderste foto!!!

    Ik zal het zeker bloggen als ik er iets mee maak!!!
    Veel plezier met mijn lapje dat bij u aankwam!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Maren, dat wij nu een stofje van elkaar hebben ;) Veel creatief plezier met het geruite lapje en bedankt voor de reactie.

      Verwijderen
  8. Hoi Marion, ook ik ben blij gemaakt met één van jouw stofjes via de lapswap van Kris. Het is de groene met de bloemetjes, helemaal mijn smaak :) Dankjewel!

    Fijn weekend en groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohw leuk, dat is een echt vintage stofje uit 1976 van Laura Ashley (staat ook op de rand). Ik was daar zo blij mee toen ik het vond en daarom wilde ik wel een stukje "afstaan" voor de lapswap. Veel plezier ermee!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.