donderdag 22 november 2012

Kobus

Op mijn werk kom ik allerlei beestjes tegen, waarvan de meeste buiten. Maar er is 1 klein, eigenwijs roodborstje dat, zodra hij de kans krijgt, naar binnen vliegt. Meestal vliegt hij rechtstreeks naar de keuken, want ja misschien valt daar iets te halen... Vandaag zag ie weer kans om binnen te vliegen en nu vloog hij een kamer in... Ik had 'm zien vliegen dus ben er even met mijn cameraatje achteraan gegaan, voor ik 'm weer naar buiten heb gedirigeerd. Het is wel een schatje hoor, onze Kobus!

Kobus in een kamer...
 
...op een bed
 




4 opmerkingen:

  1. Oh dat is wel heel bijzonder een roodborstje in je huis. Wat een plaatje!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Liefje hè, hihi... maar dit is op mijn werk hoor, niet bij mij thuis (dat zou hij niet overleven denk ik met mijn katten)

      Verwijderen
  2. Wat een mooie foto's! Ik vind roodborstjes altijd zo leuk en lief om te zien, wordt er altijd blij van. Ik hoope dat-ie je nog vaak bezoekt! Groetjes Arda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Arda, het stikt op mijn werk van de roodborstjes en dat gaat soms echt tekeer. Maar ze zijn zo leuk, ik geniet daar echt wel van. Ik hoop ook dat ik Kobus volgend seizoen weer mag tegenkomen en ik hoop dat ie dan ook nog steeds zo nieuwschierig is :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.