zondag 4 november 2012

Het is groen en...

Vandaag kwam ik een heel apart beestje tegen op mijn werk. Volgens mij is het een spinnetje. Zal het eens vragen aan Jan van Lekker vogelen (voorheen: slamenietdood). Of weet iemand van jullie wat voor beestje het is?

Apart beestje
 
 
Sorry voor de niet zo scherpe foto, had alleen mijn gsm bij en hij liep steeds heen en weer :P

UPDATE: Dat was een snelle reactie van Jan :D ! Het is dus een Groen Kaardertje (Nigma walckenaeri). Leuk om te weten. Bedankt voor de snelle reactie Jan!





2 opmerkingen:

  1. Hoi Marion, het is inderdaad een spin en hij heet Groen Kaardertje (Nigma walckenaeri).
    Groeten,
    Jan Zwaaneveld

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jan, voor de snelle reactie. Leuk dat ik nu weet hoe hij heet, ik vond 'm wel mooi en opvallend zo groen.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.