donderdag 8 november 2012

Heerlijk herftsweer en een bosje bloemen

Vandaag was het heerlijk herfstweer en ik moest werken. Dus van "de nood" maar een deugd gemaakt. Ben lekker buiten bezig geweest met het opruimen van het terrein. Heerlijk het zonnetje erbij, zingende vogeltjes om mij heen en ik kwam allerlei prachtige paddestoelen tegen. Gelukkig heb ik tegenwoordig mijn cameraatje bij me, dus ik heb even wat foto's gemaakt van al die herfstpracht.

Kleine paddestoeltjes
 
Verscholen op een boomstronk
 
Nog een kleintje
 
Verscholen in het groen
 
Weer andere tussen het groen
 
Een grote in het gras
 
Nog een paar kleintjes
 
En een hele grote
 
Ik heb mij dus prima vermaakt 's middags. En genoten van de mooie natuur. 's Avonds heb ik voor de laatste keer gekookt voor onze gasten omdat ze morgen weer vertrekken. Ze vonden het eten elke dag erg lekker, maar het dessert was toch wel elke dag het hoogtepunt en daar stonden ze ook elke avond op te wachten. Alleen vanavond hadden ze wat anders bedacht... Ik dacht dat ze weer nieuwschierig waren naar het dessert, maar in plaats daarvan kreeg ik applaus en een prachtig herfstboeket. Echt superleuk was dat. Toch fijn als mensen je werk en inzet waarderen :)
 
Prachtig boeket met pollepel, haha... echt tof!
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.