vrijdag 16 november 2012

Dagje Rotterdam

Vandaag moest ik in Rotterdam zijn voor een bezoekje aan een dokter (niks bijzonders hoor, is 1x in de zoveel tijd ff nodig). Dat bezoekje duurt nooit zo lang dus ik ga altijd ook leuke dingen doen als ik er toch ben. MB was er ook bij vandaag en hij is gek op treintjes en schepen enzo. Vandaar dat we een bezoekje hebben gebracht aan Miniworld Rotterdam. Dat is een hal met treintjes, industrie, landschappen, gebouwen en meer. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vond het best leuk. En ze hebben het mooi gemaakt allemaal. Ook bootsen ze dag en nacht na, dat is best leuk om te zien.

Landschap met trein
 
Weiland met helicopter
 
Gebouwen bij zonsopkomst
 
Industrie
 
Scheepswerf
 
In de haven
 
Autowrak opvissen
 
Mooi industrieel gebouw
 
Mooie panden
 
Mooi gebouw met treintjes
 
Stadhuis en fontein Rotterdam
 
Centraal station (zoals het moet worden)
 
Rotterdam in de avond
 
Rotterdam in de nacht (Centraal station)
 
Ik wilde graag nog naar een paar winkels toe, waaronder een kringloopwinkel. Helaas heb ik daar niks van mijn gading kunnen vinden. Wel ben ik nog geslaagd voor wat nieuwe onderdelen voor mijn Boerenbont verzameling. En ook in een stoffenzaak heb ik nog wat leuke dingetjes op de kop getikt. Verder hebben we hier en daar nog lekker wat gedronken en gegeten en toen weer met de trein naar huis.
 
Een klein bordje (nu heb ik er 2)
 
Leuke schaaltjes (van elk 2)
 
Ovenschaaltje
 
Mooie stof, lint en een applicatie voor een broek
 
Was een leuk dagje weg en ik ben nu moe maar voldaan ;)
 




2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk al die miniaturen, en dat bewoog nog ook? :D Dat hebben ze echt heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De treintjes reden wel en hier en daar een vrachtwagen. En wat lichtjes die aan en uit gaan. Het is zeker wel de moeite waard er eens een kijkje te nemen.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.